The Ultimate Managed Hosting Platform

כרטיסי זיכרון והמחירים המומלצים - שלא תצאו פריארים

לאחר שסמסונג החליטה להחזיר את אופציית כרטיס הזיכרון לגלקסי S7 (לא ברור מה עבר עליה שהחליטה להוציא אותה ב-6) והוא נשאר איתנו גם מה S8 והלאה, ננסה לגעת בקצרה באפשרויות הקיימות.

כרטיסי ה mikro SD מגיעים בשלל גדלים כאשר כל אחד ואחת צריכים לעשות את חישוב הצרכים שלהם.

מעניין לציין כי חברת SanDisk השיקה בפברואר 2014 כרטיס מיקרו SD המכיל 128GB הנה הקישור לידיעה. נכון לעכשיו (2019) סאן דיסק כבר השיקה את ה-1TB.
אנחנו נתמקד בגדלים הפופולריים של גדלי ה-32 וה-64 GB, אבל גם אם אתם מחפשים שטח אחסון גדול יותר, העיקרון אותו עיקרון.



שימו לב כדי להמנע מאיטיות בשימוש או אפילו תקיעת המכשיר, נעדיף שימוש בכרטיסים בעלי קצב כתיבה גבוה, שני כרטיסי המיקרו המהירים ביותר הם כרטיס ה-Ultra, וה-Extreme המהיר עוד יותר המומלץ עבור צילום וידאו רציף וחלק וסינכרון מלא בין הסאונד לוידאו.

מחירים 

Ultra - המחיר בזאפ לדגם ה-GB32 ראו קישור מתחיל מ64 שקלים ומעלה אולם אם תעשו שופינג בחו"ל המחיר יהיה נמוך יותר, לדוגמה באיביי מוכרים את אותו הכרטיס החל מ-35 שקלים בלבד, ראו תוצאת חיפוש באיביי.

Extreme - המחיר בזאפ לדגם ה32GB ראו קישור, מתחיל מ163 שקלים ומעלה אולם אם נבדוק שוב באיביי ההפרש כאן יהיה הרבה גדול יותר, מחיר הכרטיס החל מ-50 שקלים בלבד ראו קישור.

חפשו באותה הדרך גם את מחיר כרטיסי ה64 GB ואל תשכחו לבדוק מה יש לאמזון להציע, כך תוכלו לעשות קניה מושכלת.

קניה דרך אלי אקספרס יכולה להיות זולה באופן משמעותי ראו קישור, אבל לא בטוח שתקבלו את המוצר המקורי, בדקו ב8 עיניים לפני שאתם רוכשים שם.


בדיקת מהירות הכרטיס

אם אתם רוצים לוודא שהכרטיס אכן הוא אותו הכרטיס שמכרו לכם, בדקו אותו באמצעות התוכנות הבאות ותגלו אם אכן הוא מהיר וטוב כמו שהמוכר תיאר אותו.
CrystalDiskMark           H2testw

בהצלחה


תגובות

The Ultimate Managed Hosting Platform