The Ultimate Managed Hosting Platform

סקירת גלקסי S6 (אדג') Edge

הרדיפה אחר הדגם האחרון שיצא, הוא טירוף עולמי. כל עת שיוצא דגם אייפון חדש, אנו עדים לתורים בלתי נתפסים בפתחי החנויות המשווקות. אבל לא חסר משוגעים לדבר בכל חברה שהיא. אני אישית מעדיף תמיד את הדגם אחד לפני (גם כלכלי יותר וגם כי כבר יש מספיק שפני ניסיון..), אבל בסיפור של סמסונג יש כמה מעלות S5 על פני הדגם החדש.

סקירה בקצרה

אבל בוא נדבר רגע על גלקסי S6 אדג', נראה לי שכבר עבר מספיק זמן מאז שהוא יצא (מרץ 2015).


ראשית כל עיצוב מדליק אין ספק, הזכוכית והמארז המתכתי פשוט וואו. שנית המכשיר מהיר, מגיב וזז ולא בוחן את מידת הסבלנות שלכם.
אבל רק שתדעו שסמסונג לא נותנת לכם יותר אחריות על נזקי מים כמו בדגם הקודם, את כרטיס ההרחבה החיצונית לקחו מאיתנו וביצועי הסוללה פחותים יותר (והיא מובנית ולא ניתנת להחלפה עצמאית).
מצד שני הספיקר והרמקול השתפרו, טעינה אלחוטית, המצלמה השתדרגה, הממשק שופץ ועוד כמה פיצ'ירים מגניבים.

תובנות משתמשים

היה משהו בקשר להעלמות התראות מהמסך הנגלל אבל עידכון פתר את הבעיה. פירצת אבטחה שהתגלתה במקלדתSwiftKey  לא תקפה למשתמשים ישראלים ובכל מקרה כבר הופץ עידכון דרך ספקיות הסלולר. יש בעיה בקשר לכפתורים שנעלמים מהמסך הפעולות המהירות, מסמסונג הודיעו כי הם עובדים על הבעיה פתרון זמני תמצאו בפורום הבא (על אחריותכם בלבד). היו בעיות שדווחו על שמסך הפתיחה נתקע לעיתים אבל כנראה שהדבר כבר נפתר בעידכון האחרון.


אז האם אייפון 6 עדיף? או שבכל זאת זה המכשיר שווה? (בינתיים הדוחות הכספיים של סמסונג לא מצליחים להמריא).
כתבו לנו בתגובות תובנות הערות וכל מה שיכול לעזור לאנשים להחליט רגע לפני שהם מוצאים את עצמם מסתובבים ומחפשים איך מעבירים את אנשי הקשר וכל המידע מהטלפון החדש לישן.

תגובות

The Ultimate Managed Hosting Platform