The Ultimate Managed Hosting Platform

וואטסאפ - איך נעלה לסטטוס וידאו ארוך מ30 שניות? ואיך נשתף תמונה עם הכיתוב?



כולם יודעים שהסטטוס בוואטספ מוגבל בזמן, הזמן המרבי של כל סטטוס הוא 30 שניות (וואטסאפ הודיעה שבעקבות מגיפת הקורונה והשימוש הרב שנעשה באפליקציה - המכביד על השרתים ועל מהירות הגלישה, היא תגביל באזורים מסויימים את הסטטוס ל15 שניות).

שימו לב שאנחנו מדברים בפוסט הזה על העלאת סרטון לסטטוס, בשליחת או שיתוף סרטון בוואטסאפ יש הגבלה רק על משקל הקובץ ולא על אורכו, תצטרכו או לכווץ את הקובץ בתוכנות ייעודיות, או לשלוח אותו באמצעות וואטסאפ ווב. 

נו, אז איך בכל זאת מעלים וידאו לסטטוס סרטון וידאו ארוך?

מצד שני אין הגבלה על כמות הסטטוסים אותם ניתן להעלות, ולכן נחלק את הסרטון וידאו לכמה חלקים באורך של 30 שניות, ואז נעלה את כל החלקים בזה אחר זה לסטטוס.

אז איך עושים את זה?

ישנם מספר אפליקציות שעושות את הפעולה הזו בקלות, חפשו בGOOGLE PLAY "Cut video & Share App for WhatsApp" (חתוך ושתף בוואטסאפ), ובחרו אחת שמוצאת חן בעינכם.


שימו לב, שרוב האפליקציות שעולות בחיפוש, הם אפליקציות ששומרות את הסטטוסים שאנשי הקשר שלכם העלו (אם אתם לא רוצים שהם יעלמו אחרי 24 שעות), או אפליקציות של יצירת סטיקרים.



ועכשיו קבלו טיפ נוסף:


העברת תמונה כולל הכיתוב מתחתיה

עדכון: האפשרות לשתף עם או בלי הכיתוב חזרה למדף!


כאשר שולחים תמונה בוואטסאפ ניתן לכתוב מתחתיה ככל העולה על רוחנו, ואז הכיתוב "מחובר" 
לתמונה.
הבעיה היא כאשר אנחנו רוצים להעביר את התמונה לאיש או אשת קשר נוסף או נוספת (או שקיבלנו ואנחנו רוצים להעביר הלאה), אך אין אפשרות להעביר את הטקסט יחד עם התמונה.

לפעמים זה ממש מרגיז, כי כל הקטע של התמונה זה מה שכתוב תחתיה...

אגב, בעבר היה אפשר לבחור אם לסמן ולבחור אם רוצים לשתף את התמונה בלבד, הטקסט בלבד או את שניהם יחד, לא ברור למה וואטסאפ ביטלו את האפשרות הזו.

ככה תעשו את זה

אבל בכל זאת נשארה לנו דרך אחת, בחרו את התמונה, לחצו על 3 הנקודות בצד שמאל למעלה, ובחרו בשיתוף. לאחר מכן בחרו בשיתוף דרך וואטסאפ, ואז המשיכו כרגיל ככל שיתוף - בחרו את איש הקשר ושלחו, ולא יאומן, התמונה שותפה יחד עם הכיתוב שתחתיה..


תגובות

הוסף רשומת תגובה

The Ultimate Managed Hosting Platform